Jóga online

Zde s vámi sdílím online lekce, natočeny z mého pokoje, do vašeho pokoje 🙂

  1. Lekce jógy pro všechny, zaměřeno na protažení celého těla. (48:10) https://www.youtube.com/watch?v=KzlsU2XLJCw&feature=youtu.be0
  2. Power jóga pro mírně pokročilé.                                  (54:43) https://m.youtube.com/watch?v=LEn5sxLwUOo
  3. Krátká jarní sekvence – jógové minimum pro každý den  (11:31)  https://www.youtube.com/watch?v=431eWu-mXgE

  4. Stabilita, jistota a síla – pozice ve stoji  (18:37) https://www.youtube.com/watch?v=bNu9jz7Mdes&feature=youtu.be
  5. Pránájáma a úvod k meditaci                                 (27:24) https://youtu.be/97snsX7Uqwc
  6. Power jóga                                                            (31:23) https://www.youtube.com/watch?v=oOpi3v_-sek&feature=youtu.be
  7. Hatha jóga s relaxací – zaměřeno na dech                  (51:54) https://youtu.be/QKK-wYGO48s
Zároveň jestli to tak cítíte, můžete podpořit studio a záměr dobrovolným příspěvkem na čísle účtu 2187843073/0800, nebo přispět kreditem v rezervačním systému   http://www.jogavsouvislostech.cz/rezervace
 
..neboť provozní náklady prý na karanténu nehrají 🙂

A přidávám také jarní výzvu:

 

Spojení přicházejícího jara a karantény daly vzniknout myšlence… Virus, nevirus, jaro za pár dní tady a příroda se začíná pomalu probouzet. Pojďme se tedy tentokrát o něco více věnovat sami sobě, našemu tělu a dopřejme mu co nejvíce, aby toto letos obzvláště náročné období zvládlo bez větších obtíží. V období jara v nás převládá element země a vody, což vyvolává pomalost a těžkopádnost a důsledkem je známá jarní únava. Dle ajurvédy převládá dóša typu Kapha a to můžeme zohlednit ve stravě – jistě každý z nás s prvními hřejivými slunečnými paprsky přirozeně odlehčí stravu a začne se více hýbat.
 
Přicházím tedy s malou výzvou – věnovat každý den min. 10 minut jógovvým ásanám, které protáhnou celé tělo a díky rotačním pozicím podpoří trávení, protažením těch správných částí stimulují funkci lymfatického systému a budete-li cvičit ráno, může vás sestava ásán příjemně naladit na celý den. A proč 21? Jistě už jste slyšeli o pravidlu 21 dní, po kterých, vydržíte-li, vzniká návyk a je tak snažší u vašeho nového ritualu zůstat. Třeba celý rok.
 
Doporučuji si do pozadí pustit oblíbenou relaxační hudbu a máte-li čas, sestavu si klidně dát dvakrát, prodloužit relaxaci, či přidat meditaci.
Těším se, že vás cvičení bude každý den, dalších 21 dní bavit a těšit. 
Začínáme v pátek 20.3., na jarní rovnodennost, přidat se však můžete kdykoli a udělat tak něco pro sebe a možná i pro své blízké -> dobrá nálada zaručena 🙂
 
Během těchto 3 týdnů přidám také tipy na stravu, recepty a pozice, kterým se obzvláště můžete věnovat. K dispozici budou i delší videa, pokud byste rádi praxi občas prodloužili, nahrávky meditace či vedené relaxace, pránájáma.